BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 6 iulie 2009

JSU la Cluj


JSU aka Junior Summer University este un program pentru absolventii clasei a 11-a inv ederea alegerii unei facultati.cursuri nebunii.nu asta e ideea.
ideea e ca o sa stau 2 saptamani la cluj.nebunie.un fel de "nu mai pot frate, aaaaaaaaa, vreau sa pleeeeeeeec".2 saptamani de cursuri, fara ora colgate, chitara, frumosii mei din cluj, eu si ale maiet ingropate in ceva birt...nopti in hasdeu.
ah, mi-e dor de cluj..mi-e tare dor de cluj..sa pierd notpi in autograf.vreau sa beau cafeaua in hard cafe.si sa mananc prostii.sa cant la chitara la catedrala.sa beau o bere ca tot omul pe cetatuie.nu stiu..mi-e pur si simplu dor de cluj..

1 zambete:

Andrew spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.