BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 7 iulie 2009

Leapsa de la Vulpe

preluat de la ZaFox

1) Ia cartea cea mai la indemana, deschide-o la pagina 18 si scrie al patrulea rand.
"se confrunta cu un mic dictator militar(Antonescu), inflexibil si"

2) Fara sa verifici, cat e ceasul?
11:45
3) Verifica.
11:33

4) Cum esti imbracat?
maieu alb si boxeri albastri

5) Inainte sa raspunzi la chestionaru’ asta, la ce te uitai?
la mama cum sterge covorul pentur ca mi s-a cacat cainele pe el

6) Ce zgomote auzi in afara celor produse de calculator?
zgomotele produse de mama spaland covorul si injurand cainele

7) Cand ai iesit ultima data si ce ai facut atunci?
ieri.ce-am facut?hai sa va intreb si pe voi.de ce sa iti iei 2 caini la fel?nu mai bine iti iei o meduza?aa, am povestit:D

Ce-ai visat azi-noapte?
n-am visat

9) Cand ai ras ultima oara?
ieri

10) Ce ai pe peretii camerei in care te afli?
un sombrero colorat si vitrina.

11) Daca ai deveni multimilionar peste noate, ce ai cumpara prima data?
dulciuri frate!!

12) Care-i ultimu’ film pe care l-ai vazut?
Heroes se pune?daca nu, "Yes Man"

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?
cainele meu cacandu-se pe covor in fata maica-mii.

14) Ce parere ai despre chestionaru’ asta?
nu stiu.e un chestionar.

15) Spune-ne ceva ce nu stim inca.
mi-e relativ frica de inaltime...culmea ironiei, nu?

16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Mara.

17) Dar baiatului tau?
Gruia.

18) Te-ai gandit deja sa locuiesti in strainatate?
ii bine aici.

19) Ce ai dori sa-ti spuna Dumnezeu cand intri pe Portile Raiului?
mi-as dori sa imi spuna ca exista undeva in rai un stadion cu 500000 de oameni care vor sa cant pentru ei..cata modestie, pula mea..

20) Daca ai putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ai schimba?
mi-as schimba banii in euro.

21) Iti place sa dansezi?
nu sunt cea mai mare amatoare, da merge...

22) George Bush?
il cheama bush.nu am pareri.

23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu?
"imi dai si mie un pufulete?"

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?
aa...cine vrea, presupun.numa' 4 au voie?

1 zambete:

zafox spunea...

ce parizer certin ai :|