BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 14 august 2009

traiesc de fapt?


am de ceva vreme senzatia cretina ca nu traiesc...am senzatia ca tot ceea ce fac este de fapt o amintire foarte recenta si reala...timpul trece atat de repede incat nu pot sa traiesc pentru ca tot ceea ce traiesc trece in amintire.deci, traiesc intr-o amintire continua.asta inseamna ca traiesc in trecut sau in prezent?sau prezentul meu este un trecut continuu?cred ca problema este ca imi repet prea mult ca timpul trece prea repede pentru gusturile mele.sunt tot mai constienta de faptul ca fiecare clipa care trece este o clipa pe care nu o pot aduce inapoi.avem atat de putin timp incat nu ne putem permite luxul de a ne plictisi.am ajuns sa dorm 2-3 ore pe noapte si sa imi ocup restul timpului...ultima luna mi-o amintesc ca si cand nu s-ar fi intamplat niciodata si totusi se intampla incontinuu.are vreo logica?nu, nu are logica...asa ma simt.nimic nu mai are logica.imi amintesc cand ma tine Bufu in brate si ne uitam la valuri, imi amintesc cand stateam in Elit cu Luciana, dar nu au nici o ordine amintirile astea.se intampla mereu in mine.s-au intamplat sau nu?traiesc de fapt?

In Vama Veche

7 august.fumatoare excentrica egocentrista care face glume de-ti inghiti limba, individualista tupeista drogata iubitoare de natura modesta cantatoare la chitara si vocal de draguta.nu inteleg mare lucru din ceea ce se intampla in jurul meu, stiu doar ca ma tinea in brate, eram doar doi ciufuliti ce priveau marea involburata si posteau o tigare.aveam amandoi nisip pe buze si ne pierdeam in vant.nu mai aveam curaj sa ii privesc ochii albastri...mergeam tacuti unul langa altul si imi cauta mana...ii cantam incet pe plaja...marea era tot mai violenta, se intinsese langa mine pe nisip si ma asculta cantand...ma intinsesem si eu si pusesem capul pe el...ma luase in brate si adormiseram asa, pe plaja, langa marea tot mai violenta...chitara se odihnea si ea in nisip langa noi...mi-era cald la el in brate.m-a tinut toata noaptea in brate.imi cauta mana tacut in timp ce mergeam langa el...fumam amadoi aceiasi tigara...eram doar doi ciufuliti ce priveau marea...noi eram toata plaja...

Inainte de asta.

nu stiu.mi se parea ireal ca umblu in liniste pe straduta care ducea la baba nebuna unde stateam noi.ajunsesem de 3-4 ore.in spatele meu canta plaja.era viu colorata si plina de viata.nu vreau sa vorbesc despre toate chestiile urate pe care le-am vazut acolo.prefer sa pastrez in mine numai lucrurile frumoase care s-au intamplat.prima bere bauta cu Seba in Tequilla Sunrise la 2 ore dupa ce am ajuns la mare.hamacul ala in care mi-as putea pierde viata...

Inainte de Vama nu am amintiri.
Am amintirile cu cei pe care ii iubesc.
Amintirea Clujului bauta intr-o noapte la o ultima cafea.
One more cup of coffee for the road.One more cup of coffee before i go...

1 zambete:

balivernerosii spunea...

amintirile din vama trebuie cernute si pastrat doar ce e bun si ne convine :)