BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 20 august 2009

unde ne indreptam?


nu ma intelege gresit.tot ceea ce citesti aici sunt sentimentele unei fete de 17 ani.am ajuns in punctul in care nu mai vreau sa cresc.nu-mi place numarul asta, 18.mi se repeta ca e cazul sa imi iau in serios responsabilitatile, ca ar trebui sa incep sa economisesc, sa imi pun bani deoparte pentru facultate, sa invat, am bac, pune mana, nu mai veni dimineata acasa, fi si tu mai atenta, nu mai strica toti banii, of, iar esti la bere?, unde vrei sa pleci?in vama?, ce sa faci in apuseni?, cine e asta?, il cunoastem?, ai grija ce faci!, mai hai si acasa, iar rnb?, lasa-te dracului de fumat, nu te inteleg, daca tot vrei sa o faci macar protejeaza-te, unde umbli toata ziua?, nu te saturi sa tot pleci?, uite asa trece timpul, e din ce in ce mai rau, ai grija cu cine umbli, sa nu te droghezi pentru ca nu e bine, sa nu aud ca te imbeti, ce sa faci iar in vama?, dansezi?da, numai la dans iti sta capul, nu faci nimic toata ziua, numai la muzica iti sta capul, ce sa faci cu teatru si arheologie?nu ma intereseaza ce vrei tu sa faci, intri in invatamant, mai las-o dracului cu negru, iar esti in bocanci?, ia unde-ai pus-o?, de ce ti-ai taiat blugii?, cum poti sa umbli cu parul asa?, imbraca-te si tu frumos,ai atatea haine colorate, ce sa faci in timisoara?unde vrei sa pleci?, nu pleci in Resita, PUNCT!, numai de plecari iti arde, mai stai dracului si acasa...
NU!
si-asa nu am timp de nimic!refuz sa mai primesc ordine!
puteam sa ajung in muzica folk...puteam sa fac ceva pana acum....daca vreau sa umblu in bocanci si in ie, asa o sa umblu...si flori si ate in par...si vreau sa am tigara dupa ureche si jointul in buzunar...vreau sa adorm pe o banca in parc...iarna sa am aceiasi bocanci pe care ii purtam vara si sosetele de lana crosetate de bunica pe vremea cand isi permitea sa cumpere ghemuri de lana din pensie....sa am tot paltonul negru ros in coate pe bancile scolii...sa am tot buclele sarate si picioarele goale pline de nisip...as mai vrea sa am o directie in care sa ma indrept...

4 zambete:

Summer spunea...

si stii ce e rau? e rau ca defapt astea nu sunt teribilisme. erau acum vreo 2 ani, acuma sunt reale. asa vrem.
e prea tarziu sa-ti zic sa fugim in vama, cu hainele indesate in chitara? am 60 lei si mor de dorul ei..
parca noi am fi fost generatia beat!! ce dor mi-e tu sa ascult jazz, sa povestim cu lumea, sa fugim un pic in mare, timisoareana rece, soare si nisip fierbinte. si SUPER IONUT :))
hai inapoi gagi, hai sa plecam macar cateva zile :)

zafox spunea...

i lol'd

diamonds and rust spunea...

si eram tineri si frumosi si veseli foarte...
n'ai un foc si'o tigara, ca mi'o foame de n'am unde dormii la noapte...
umbla cu bine, lasa'i sa spuna... :)

reflexia copilului spunea...

asa am fost si noi....si eu....
si crede-ma nu o sa cresti mai mult decat iti doresti....si nu o sa omori ceea ce nu vrei sa omori.
Bocanci vor ramane,si ia si florile si totul!

iar cu plecatul......depinde ce vrei sa sacrifici.....eu plec mult mai rar dekt imi doresc sau dekt puteam alte dati.
inca platesc pentru toate plecarile din primii doi ani de timisoara dar nu ii regret si nici u nu vei regreta nimic.

Vei fi ceea ce vrei sa fii indiferent ce ti se zice acum. Vei renuntza la negru numa de vei dori.

iar cand vei evada.....va fi mai frumoasa ca orice evadare.......eu si piticul mai avem de evadat inca 13 km si vor fi peste masura asteptarilor........

Imi plange pielea de dorul anului 17,de dorul cand varsta mea scadea.......si inca tremura la vara ce aproape a trecut si la gandul ca o sa vad Vama goala si pura :)

The hippies never die my friend!



ps: si indiferent de varsta...ei tot iti vor spune sa te lasi de fumat, sa nu mai vii noaptea, sa devi serioasa etc.
otherwise.......it wouldn't be fun:P