BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 29 septembrie 2009

schimbari


nu sunt si nu am fost niciodata o adepta a schimbarilor.dar cand totul in jurul tau se schimba fara ca tu sa poti clinti un deget, fara sa poti protesta, fara sa ai ceva de spus, ajungi sa crezi, cum cred eu acum, ca traiesti intr-un "yeah, but..." continuu.au plecat.toti.si nu se mai intorc.cu toate atacurile de panica, cu toate plansetele si rugamintile, cu toate impotrivirile mele, nu se vor intoarce.anglia, austria....nu-i un capat de lume zice mama.ba este!!pana si cretu, care e doar la bucuresti, imi pare incredibil de departe.sunt 3 oameni ale caror prezente in viata mea au schimbat tot.nu sunt o adepta a schimbarilor.voi pleca si eu in curand.sper.
pentru mine un an nu e mult...

4 zambete:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=WZ88oTITMoM&feature=related
hey babe take a walk on the wild side :>


the enghish girl >:D<

Maria Tomoiaga spunea...

.. e ok. "Zambeste, maine poate fi mai rau". Halal incurajare, asa-i?

Citez: "Lasa fato', ca facem schimb de chilotei si o sa vorbim despre altii... Pe urma o sa mergem 10m mai incolo si... o sa vorbim despre altii. "
... parca suna cunoscut, nu?

PRIETENII nu fac schimb de chilotei, ci ies la o bere... discutii normale!:)

diamonds and rust spunea...

vezi sa nu uiti de tine... maine seara facem o sesiune, dar ne vedem pe la pranz, vin cu o surpriza la sibiu de data asta... si nu, nu ai voie sa refuzi, pentru ca nu te'am intrebat, doar ti'am adus la cunostinta... :))

andreime spunea...

Planeta se invarte noi ametim si uitam pana la urma tot ce ne definea. Ne ridicam buimaciti si dupa doua-trei scuturari de cap gasim altele care sa ne bucure si sa ne supere. Prietenii dispar, altii apar, tu numai sa ai grija in ce te schimbi :)