BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 2 septembrie 2009

toamna din nou sau muzele de la sibiu imbracate mai gros...si Blogul de Aur


nu stiu cand a trecut vara.parca numai ieri inflorise totul in jurul meu si ma gandeam cu jind la cate voi face, pe unde voi merge si ce oameni frumosi voi cunoaste.trebuie sa recunosc ca asteptarile mele au fost intrecute.cred ca e prea devreme ca sa fac un bilant, dar vroiam sa anunt ca sunt fericita.simt ca le am pe toate in momentul de fata.

noi suntem muzele de la sibiu.cele care au speriat stuful.la propriu.noi am fost aici intotdeauna.noi vom fi aici mereu.nimeni nu-i ca noi.mi-as fi dorit sa o avem si pe maria langa noi in poza.promit ca urmeaza.

Am primit de la Madalina Blogul de Aur, si se pare ca trebuie sa nominalizez si eu mai departe.

1.Za Vulpe
2.Radu
3.Roro
4.Diamonds and Rust
5.Axante
6.Nico
7.Andra
8.Muie cu lamaie Mimi
9.Zile pe Zebra
10.Ruca draga
si pentru ca eu sunt speciala si nu ma pot abtine, mai fac o nominalizare.
11.The Creatrix
ii dau ei nominalizarea mea:)
Regulamentul e cam asa:
1. afisarea premiului;
2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu;
3. oferirea lui la 10 bloggeri;
4. informarea bloggerilor prin mesaj.

4 zambete:

thecreatrix spunea...

scuza.mi incultura dar cum adica imi dai nominalizarea ta? adica trebe si eu sa o dau mai departe?

diamonds and rust spunea...

scuza'mi si mie incultura... dar prima data am crezut ca e o gluma cand mi'ai postat commentul, acum vad, dar nu prea pricep... e ca leapsa asta ce va jucati voi, sau? :)

ZUGRAVU spunea...

din ciclul multi vad putini pricepe, multi chemati, putini alesi - altfel spus- pls explica ideea asta cu "blogu' di aur" ca sa stiu ce sa fac mai departe - e ca un fel de diploma de aur - din aia din care vrea Cioaba sa ii faca Madonnei?

daca ii ceva de bine atunci multumesc ca te-ai gandit la mine :).

Summer spunea...

aaa imi pare rau ca n-am venit :( la ziua ta ne strangem toate.
luni plec inapoi in vama. scoate-ma de pe lista, sunt inca un puber acneic.
peace and love >:D<