BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Ultima zi...


este ora 06:12 AM si nu am mai dormit de mai bine de 48 de ore.si totusi, nu mi-e somn.gandul ca e ultima zi de vacanta.ultima vacanta de liceanca.ultima vacanta a copilariei.te-am iubit.am 17 ani si te-am iubit.am iubit vacanta copilariei.vacantele cu miros de mere dimineata.vacantele cu gust de bomboane si inghetata.apoi vacantele cu arome usoare de lichioruri dulci, cu gust de bere si de buze.trecere brusca?nu, dar mi-ar lua jumatate din viata ca sa pot aminti tot ceea ce am iubit in vacantele de vara.
au fost ele, zambetele pe furis si noptile baute la o cafea.au fost rasetele isterice si momentele cand ne inecam cu fum.filmele de pe covor si stradutele uitate langa o ultima strangere de mana.tocul usii mele care v-a privit venind si plecand.tocul usii care a tainuit saruturile nepermise si clipele nebune incuiate undeva adanc.parcul de la facultatea de geografie din Cluj.camera 59, caminul 4, Hasdeu.baba nebuna reloaded si muzele de la Sibiu.
cineva sa ne aduca vara inpoi!

2 zambete:

didi13 spunea...

cunosc sentimentul. eh, clasa a 12a si tu, daca nu ma insel. si eu la fel. s-a terminat cam tot ce inseamna copilarie, teoretic. urmeaza vremuri grele :(

diamonds and rust spunea...

ce'i cu'atata pesimism? :))
cum sa urmeze vremuri grele? oai ce'o sa radeti de ganduri de acum...