BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 11 noiembrie 2009

dar tu, iubito?

erau ceva artificii cand m-am indragostit de ea.se termina festivalul de teatru.printr-o intamplare bizara, eram una langa alta si ne priveam.apoi priveam cerul luminat de artificii.nu pot sa explic.atunci ne-am sarutat ca si cand am fi fost prietene de o viata.si asta a fost tot.
a urmat majoratul ei, o saptamana intreaga de petreceri, o saptamana intreaga de sarutari si de "marea ne asteapta".apoi am plecat in Vama si restul e istorie.
a venit toamna, a inceput sa fie frig, noi tot acolo eram.la vin fiert in crama, la party in flow, la bere si la folk night in rnb...
mai stii, iubirea mea, cand am plecat la 5 dimineata din rnb si ne-am tarait pana la mine?in noaptea cu libidinosul cu costum alb...
mai stii, iubirea mea, decolarile din parc?strigam dupa necunoscuti pe strada...
mai stii, iubirea mea, concertul Vama?am iesit de acolo total drogate de muzica si am baut o doza de bere langa sk8park...
mai stii, iubirea mea, Vama?Folk You, Baba nebuna, hai la o bere in Stuf, Super-Ionut...ti-am spus ca ne-am gasit un Super-Ionut si aici?
dormeam amandoua la ai mei in pat si povesteam pana nu mai stiam de noi...fumam pana ni se facea rau, si atunci mai luam inca un fum...
eu incerc sa mi le amintesc...dar tu, iubito?


hai sa ne mutam la mare, o tara de orase goale...

Folk You!

no words...

beculetee, ooo, beculetee, ooo, beculete, ooo, beculete colorate sa ia mintile oricum furatee...

Pentru mine un an nu e mult...

5 zambete:

diamonds and rust spunea...

wow...
speechless...
daca as fi roro n'as vrea sa citesc, as face infarct direct...
:)

Summer spunea...

totul in viata noastra a avut gustul bolnavicios al placerii de-a suferii nebun, doar ca sa nu uitam cumva sa iubim...dar n-am trait tragic nicio clipa, de asta vreau sa ma conving si vreau sa te conving ca defapt totul e bine...
am cautat atata timp fericirea prin iubire si-am pierdut mereu.. poate de asta sunt eu aici.

mai stii ca am fost la film in seara cu idiotul din rnb? era prima oara cand reuseam sa merg la cinematograf fara el, si ne-am deprimat atat de tare amandoua.. saracul elefant :( cat praf de stele am lasat in urma..

merci ca mi-ai dat de mancare si strampenii si bluza neagra, in ultima zi de festival medieval, pe ea o port cand mi frica de culori.. in ziua aia l-am plimbat pe cutu tau acolo pe potecuta si era plin de flori galbene.....

mi-e dor de super ionut si de mine venind in tzatzele goale dupa ce mi-au furat nenorocitii hainele..de tine razand, lasa mama noi sa fim sanatosi.. mai stii ca prima data cand am vazut marea a fost cu tine, poza aia? eram atat de fericita...

mai stii cand ai cantat cu mama ta in rnb de Craciun? am poza pe telefon.... "nicio fata nu mai esteee grasaaa, iar mie chiar imi pasaaaaa!!!"

am sa ma intorc la tine acasa..sa-mi arati crestele de munte de pe geam si sa ploua moharat afara..sa nu ne incumetam sa iesim si sa ne uitam la Friends..

stii ce-mi doresc mult, mult de tot? imi doresc sa bem Beck`s`ul ala in bucuresti..acolo pe bloc, in asfintit, sa ne astepte un tren accelerat spre mangalia..apoi sa fim doar noi doua.. ( aah, si marea.. )..

si atatea altele.. poate nu trebuia sa zic nimic..tu le stii.. poate ca ar trebui sa murim iar, dar pana la 1 iunie, si sa ne trezim pe Summertime a lui janis..

sunt o bestie si o nemernica.. http://www.youtube.com/watch?v=lrD-vOaBZaw

Sascha spunea...

nu-mi pot imagina iarna fara tine...nu-mi pot imagina vara fara tine...nu-mi pot imagina vinul din bohemian flow fara tine...nu-mi pot imagina filmu ala cu elefant fara tine...nu-mi pot imagina atatea filme fara tine...esti sweet november si amelie si juex d'enfants, my summer of love si candy, esti drogul meu preferat...
ai fost singurul om dun public pe care l-am cunoscut...singura care a venit sa ma vada cantand la tobe...multumesc pentru banii de taxi pe care mi i-ai dat in nenumaratele seri in care vroiam sa mai stau langa tine la inca o gura de bere...
multumesc pentru bluza galbena si pentru cea din plasa mov, in care ziceai ca imi sta bine fiindca am tzatze...
multumesc pentru esarfa pe care ai cautat-o multa vreme, dar despre care nu ti-am spus ca e la mine, pentru ca nu am vrut sa iti pierd parfumul...
multumesc ca mi-ai spus atunci in vama ca put si mi-ai lasat deodorantul tau, mi-ai salvat viata..inca iti datorez un deodorant...

e acoperisul de bloc pe care o sa il prindem amandoua, chiar de-ar fi sa intram acolo prin efractie...si vom fi amandoua in arest...si o sa radem in trenul ala spre mangalia despre magica patzanie...
sunt toate zilele in stuf cand imi spunei sa ma bucur de fiecare secunda, pentru ca o sa imi lipseasca mai ceva ca aerul..
mi-e dor de tine papusa mea
te pup robotel.sa fi fericit!

denkamiko spunea...

pleaca undeva??!?!!?!?!!?!?!!?!?

Sascha spunea...

a plecat si nu stiu cand se intoarce...