BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 3 noiembrie 2009

Pentru ce suma de bani v-ati negocia moralitatea?


detest faptul ca am indraznit sa pun aceasta intrebare.mi-am dat seama ca nu imi plac oamenii.constientizez tot mai mult faptul ca avem de a face cu o lume in care valorile nu doar ca palesc, ci se descompun, isi pierd intelesul si chiar si incarcatura istorica.cu alte cuvinte, traim clipa dar uitam ca avem un trecut care ne invata ca avem nevoie de moralitate.avem un trecut pe care daca il uitam, vom face aceleasi greseli mereu.
nu vreti sa invatati din trecut?
bun, atunci vom avea un Holocaust repetat aidoma.
o sa ma adresez celui care imi spune ca nu are moralitate.celui care si-ar vinde-o.
sunt ferm convinsa ca ai moralitate, principii, sunt ferm convinsa ca le urmezi, sunt ferm convinsa ca nu esti un om lipsit de scrupule.
esti prea subiectiv si nu analizezi micile detalii din care sunt constituite principiile si moralitatea.
e mult prea usor si aparent curajos sa nu ai moralitate.esti un nonconformist pentru ca iti inferiorizezi capacitatile.wow!bravo!nu stiu cum de nu ne-a dat prin cap sa facem treaba asta si celorlalti.
traim intr-o lume in care nu ne mai putem permite sa fim imorali.
parerea mea?
Moralitatea mi-as lasa-o deoparte numai in cazul in care rezultatul abandonarii acesteia ar fi unul moral.
nu stiu daca au mai spus-o altii inaintea mea, dar daca nu, sunt mandra sa traiesc dupa propria-mi moralitate, nu dupa moralitatea lui Nietzsche, adica dupa spiritul de turma.
daca lucrurile nu se vor schimba in curand, voi fi nevoita sa ii dau dreptate din nou aceluiasi Nietzsche...Dumnezeu a murit!

9 zambete:

chr spunea...

Moralitate? Ce-i aia?

Summer spunea...

pe principiul scopul scuza mijloacele, oamenii vor sa obtina ce-si propun.
plus ca suntem animale, ne ghidam dupa instincte.
si nu mai vrem sa supravietuim, ca aia e relativ usor, ci sa acumulam, sa zicem "uite, am lucrul MEU".. pai bai pisi, 90% din oamnei vor sa fie bogati, sa aiba bani cacalau, masini, piscine, veceu cu aer conditionat.. de unde moralitate, cand ei si-ar vinde sufletul pt bani ?
iar restul de 10% o ard ca hippiotii si sunt artisti gen.
zic eu.

mi-as vinde moralitatea pt iubirea perfecta si eterna. da cin` sa faca negot cu mine ?

Kenny spunea...

toata viata mea incape intr'un ghiozdan. si e cam second hand si rupta'n coate... altceva n'am de vanzare. asa ca, daca cineva o vrea, eu imi vand moralitatea pt un bilet de tren.

B. spunea...

Chiar asa; defineste te rog "moralitate" si apoi mai discutam. Incerc sa-mi dau seama din contextul postului, dar nu prea iese nimic. Moralitate, principii, "spiritul de turma", "rezultatul abandonarii moralitatii sa fie moral" ( parca intrebarea era legata de bani ).......
WUT ???

Sascha spunea...

fiecare intelege altceva prin moralitate.am incadrat principiile si spiritul de turma in moralitate pentru ca dupa aceste principii pe care le-am pomenit incercam sa ne ghidam.
moralitate as in comportamentul fata de societate si fata de semeni.fata de tara in care traim si fata de adevarata indentitate.
a-ti negocia moralitatea pentru bani, a-ti negocia principiile, a le lasa la o parte pentru bani, lucru care se intampla zilnic.
merita sa iti negociezi moralitatea?

Teo spunea...

rezultatul faptelor imorale nu poate fi moral decat daca deserveste un bine pur obiectiv ce nu vizeaza propria persoana.altfel, este ca si cum ai face ceva bun pentru ca stii ca ajungi la doamne-doamne...

chewie spunea...

moralitatea e ca o bataie in strada : adversarii nu te ataca pe rand ca in filme ci tabarasc toti pe tine cu vadita intentie de a-ti modifica stilul de locomotie. dumnezeu a murit o data cu descoperirea microscopului, iar rosia montana chiar nu e o problema de moralitate. Situatia Romaniei nu e o problema de moralitate, nici macar Holocaustul nu a fost o problema de moralitate. Intr-o lume a plagilor, plagile sunt binevenite. Moralitatea consta in bucuria pe care o resimti atunci cand iti aduci aminte ca desi te incalzesti de la soare ai si o caldura proprie, iridescenta; moral e sa iubesti iubiri si sa visezi vise; moral e sa te abtii de la tine pentru a gusta din altii fara a ti se face rau; moral NU e sa fii om, ci sa incerci sa fii observatorul(nu ala de la ora 5)existentei umane... dar sa nu va plictisim :)
cu sinceritati garantate, al vost drag, Chewie

piersicoasa spunea...

Toti avem un cod de legi propriu care ne ghideaza ca GPSu`. Ca de aia suntem fiinte superioare homo homo homo sapiens sapiens. Si de obicei, multe principii sunt degeaba si nimeni nu stie la ce ar putea folosi, si le-ar abadona nestiind ca intr-o zi ar putea fi utile. Asa, cam ca amigdalele si apendicele. Care le poti scoate cand te jeneaza, dar au si ele rolul lor. google it if you're interested

George spunea...

Din pacate, ne facem bloguri si peste tot vorbim de moralitate, de vremurile trecute, de cum era inainte si cu toate astea nu stim decat ... sa vorbim. Fapte putine si cat mai multe vorbe.
George,
bani.