BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 20 decembrie 2009

Atentie, se-nchid usile crestine...Zâurel de zâuă…

Pentru toti cei care mi-au fost alaturi si carora le-am gresit.

imi pare rau.regret fiecare secunda in care am actionat impulsiv.regret fiecare gand urat.regret fiecare clipa in care nu am pretuit ce am cu adevarat.regret fiecare clipa de egoism, de egocentrism, fiecare clipa in care am zis ca imi e mai bine fara tine, fiecare clipa in care am fost prea laşă ca sa te sun si sa iti spun ca imi pare tare tare rau pentru ce am facut.regret faptul ca nu mi-am cerut scuze mai des.regret ca ti-am vorbit urat, ca nu te-am ascultat, ca nu am vrut sa vad ceea ce tu vedeai.regret ca nu am avut incredere deplina, asa cum meritai.regret momentele in care plecam fara sa spun nimic, regret zilele in care eram prea scufundata in propria-mi persoana ca sa vad ca tu erai acolo.regret ca nu te-am privit mai des, regret ca nu am plans mai des langa tine, regret ca nu te-am sarutat mai des, regret ca nu te-am tinut in brate mai des...regret nespus ca ti-am gresit.
chiar daca poate nu exista resentimente, vroiam sa stii cat de mult te iubesc.

Primul nostru Crăciun fără tine-Constantin Codreanu

Astăzi mă văd cu Moş Crăciun,
mergem să căutăm brad pentru tine.
Am luat metroul amândoi,
încă mai aveam abonamentul tău.
Ca să vezi, Moş Crăciun are muci şi îi transpiră palmele atunci când îşi mângâie barba.
Pe drum, i-am zis că tu vrei, dar eşti departe şi el nu m-a întrebat de ce.
El ştie.

Am ajuns, cu aripi de aburi în spate şi ţurţuri de sărbătoare aşteptată pe la gene.
Bradul tău era prea mic şi a trebuit să săpăm cu fularele în zăpadă să îi punem mănuşi la rădăcini.
Ne culcasem în jurul lui şi eu îi desenam fotografii cu tine pe cetină.
A venit un lup.
A întrebat de tine.
Moş Crăciun a minţit.
Ţi-am zis că el ştie.
Ningea.
Ningea cu somn.

(Soare, prea cald şi tu îmi vânezi umbra degetelor prin păr.
Îţi străpung sânii cu colţi de vocalize subacvatice.
Îmi dansezi furtuni din buricul limbii, căţărată pe coapse.
Închipuim amândoi cu buzele hărţi pentru a ne regăsi atunci când…)

Mă trezise lupul.
26 deja.
Am zis că nu e nicio problemă, oricum, la mine Crăciunul e şi pe 7.
„Rusule!”, mi-a zis Moş Crăciun, plecând cu bradul dezmănuşat şi plin de fotografiile tale.
Ştiam eu că, dacă nu are batistă, nu putea el şti totul.
Lupul mă privea dezamăgit, cuibărindu-şi rânjetul de serviciu în mănuşi.
Am vrut să îl alung, dar decât să vină la tine, mai bine îl plimb eu cu metroul până îţi expiră abonamentul.

Atenţie, se închid uşile, creştine!
Zâurel de zâuă…

E primul nostru Crăciun fără tine.