BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 4 ianuarie 2010

si finalul meu dramatic...?

1 ianuarie 2010-Brasov, Hotel Postavaru, camera 304, ora 11:39
Anul acesta a inceput somnoros.Fiecare inceput e mai greoi, si tind sa cred ca somnolenta asta marcheaza sfarsitul unui an plin si agitat.Azi, in prima zi din an, am de gand sa recuperez toate orele nedormite din anul trecut.Si le voi recupera in asternuturi straine, in brate straine, in iarna unor buze mai arse de soarele marii decat toate verile mele, sub privirile celor mai verzi ochi ce mi-au trecut vreodata pragul privirilor.

ora 13:56
El inca doarme.Poarta pe brat urma buzelor mele si al rujului din seara de dinainte.E un fel de ramas bun.As pleca fara sa ii spun.Dar nu pt preda camera ca si cand ar fi o bucata din mobilierul sufletului meu.Timpul, cu rol de camerista, l-ar curata, i-ar schimba asternuturile si l-ar rearanja pentru o alta turista.
Asta sunt.Un hotel pentru cei ce mai au marea pe buze, nisipul in plete si verdele crestelor de munte in ochi

2 ianuarie 2010, ora 12:53, autogara Brasov
Plang de 25 de minute.de cand am aflat ca la ora 13:00 trebuie sa plec.Mi-a spus ca o sa ne vedem.M-a scapat gura si am zis.."cand??".A zambit.
Am in cap numai versurile "Am fugit dupa el ca nebuna/ Sa-l ajung langa poarta macar"
Imi pare rau, nu pot astepta jumatate de ani.

ora 13:03
Acum pleaca autocarul.Am fugit dupa el ca nebuna.Gara era ticsita de calatori.L-am strigat.S-a intors, m-a vazut, am fugit unul catre celalalt, ne-am imbratisat, mi-a sters lacrimile usor si mi-a spus sa am grija sa nu pierd autocarul.Ne-am sarutat ca niciodata.Simteam cum trece lumea pe langa noi.
Acum ploua si pe geamurile jegoase ale autocarului, ploua si in mine...

4 ianuarie 2010, ora 21:14, Sibiu, la mine in camera
"Kamikaze" de Alina Nelega.
Did you fuckin' enjoy the show, Duke?
Asa, ca-ntr-un film de-al lui Tarantino...

My Chemical Romance - Helena
Asculta mai multe audio Muzica

1 zambete:

diamonds and rust spunea...

pentru ca unele lucruri se vad altfel din spatele unor ochi aparent oarecare...
mi'a fost dor sa scrii si tu din nou, sa ai ceva de spus... bine ai revenit...
te pup cald...