BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 28 mai 2010

5!

Grupul vesel "Viva les Bocanc" aka Maria&Moni&Sascha(in ordine cronologica) organizeaza lunar cate o lista.Eu, ca o tragatoare pe fese profesionista, am lipsit azi de la consiliul de coroana, drept urmare, imi ispasesc penitenta si fac lista acum, in singuratate.

1. 5 lucruri care te fac fericită:
- cafea cu fetele
- telefoane interminabile si mesaje simpatice
- catelul meu care fuge direct la mine in brate pentru ca ii e frica de fulgere
- le sun la orice ora si ele-mi raspund, si-mi asculta toate porcariile, si sunt alaturi de mine de atatia ani
- oamenii pe care ii iubesc cel mai mult sunt bine, sanatosi si happy

2. 5 persoane care te fac să zâmbeşti:(ordine aleatorie)
-muma&dad(astia doi is de fapt o entitate)
-Sandy
-Moni
-Maria
-Alexa
*si ar mai fi Kyky si Pletosu si Cretu si..off...


3. 5 melodii care te fac să te simţi bine:
- Aerosmith - Cryin'
- Metallica-Whiskey in the Jar
- Cragga-Mr Postman
- Bob Dylan-One more cup of coffee
- Tom Waits-Cold Water

4. 5 momente frumoase(câte unul/lună):
ian - "sa nu-mi plangi.sa nu te vad ca plangi.e suficient ca ploua si ca trenul e murdar si ca drumul e lung.sa nu te vad plangand.si stii bine ca o sa ne mai vedem!"

feb - "Kamikaze" in Bohemian Flow, cu Moni, si actorii mei preferati in public.

mar - concert Trooper in B.Flow cu Moni, depravare maxima

apr - "Ia zi..ai chef de o plimbare?"

mai - "tu nebuno, am asteptat un an sa vi la Cluj, si-acuma deja pleci??"

5. 5 lucruri pe care vrei să le faci anul ăsta:
- 18 iunie - Aerosmith!!!
- sa-mi iau BAC-ul
- admitere: ADMIS la Buget
- Vamă
- o luna de maraton pe munte

6. 5 persoane pe care vrei să le faci să zâmbească:(la fel, ordine aleatorie)
- entitatea
- Mon&Maria
- Etza
- Rahova Unite
- dintr-un motiv inexplicabil, Tarzan

7. 5 mesaje drăguţe din inbox:
- "Esti hippie.Din mama-n fiica.Viata e minunata.Om mai povesti.Daca toti oamenii ar fi ca noi, viata ar fi mult mai frumoasa."-Gogosicul 22 Ian 2010

- "Sunt Beat!Iti dau bip din negura vremurilor(bunget).Pittis e viu prin tigarile mele.cele imbibate in nisip.Folk You!Acum stii?"-Adi de la Folk You Feb 2009

- "Ochi de-ai tai de-as avea, i-as fuma intr-o lulea"-Tica 27 Iul 2009

- "Desi am fost la mii de pasi departare, am trait totusi printre umbrele multimii de aseara.Stiu c-ai fost minunata...Suflete, spune-i lui Kami sa nu mai fumeze atat, te rog...Te sarut!"-Tomi 23 Feb 2010

- "Fumatoare excentrica, egocentrica, individualista, drogata, iubitoare de natura, stilata modesta, care face glume de-ti inghiti limba, inteligenta, cantatoare la chitara si vocal de draguta."-Liviu 14 Aug 2009

8. 5 funny sms:
- "Muie!"-mesaj de la Orange

- "Cine ti-a lasat un kakat in lok de creier? mi-e rau, la baie, prin fata, nicol, tu, eu, cafea, ce e asa greu?"-Cretu 22 Mar 2009

-"De ce Baltagul?asa e de...extinsa problema?"-Bikky 28 Apr 2010

-"fuck you dolphiiin!!"-Oana 3 Mar 2010

-"Coaie!"-Mama 20 Mai 2010


9. 5 outbox sms-uri draguţe:

- "Mi-e lumea plina de stele, mi-e gandul lac de fiori, privirile-mi cad grele in cerul mort sub flori"

- "Ragaitorii se-ntoarce.Fara Poezie, viata e Pustiu"

- "Enjoy the ride iubito.Noi doua, copiii Murfatlar si esarfa in dar.rasarit ratacit in cort.liliac."

- "Miroase a bluza ta galbena si a buzele lui arse de soare.Nu vezi in zare naluca?"

- "Daca nu vi la mine, o sa plang, o sa stau singura si o sa plang.Hai sa plangem impreuna, vrei?:D"


10. 5 cărţi frumoase:

"Memoriile unei Geishe"-Arthur Golden
"La Medeleni"-I.Teodoreanu
"Kamikaze"-Alina Nelega
"Arta conversatiei"-Ileana Vulpescu(cartea preferata a mamicii mele)
"Pe aripile vantului"-Margaret Mitchell

11. 5 chestii drăguţe pe care le-ai făcut în ultimele 5x5 zile:
- atestat=>"Crize" cu Moni
- "Fra, suntem vecini.Noi avem pauza de tigara"
- mult teatru si multa chitara
- gustul lui de fum si armata!
- mi-am luat rochita de banchet!!!

12. cele mai vizitate 5 locaţii anul ăsta:
RnB
Nicol
Flow
Crama
Guillotine(R.I.P cute bar)

scriu de muuult!!!

3 zambete:

moni2907 spunea...

no, nici nu mai stiu ce am vrut sa comentez.... a dadada mesajele tre sa fie din ultimele 5 luni... ceea ce inseamna ca tocmai mi-am dat seama ca am si eu unul de modificat. a... si ce-i aia cu "fra, noi suntem vecini?..."

moni2907 spunea...

a.... am uitat de guillotine... indeed
R.I.P. cute bar !

Summer spunea...

uuufff e aproape ora 1 la tine si probabil deja esti plecata la bancheeeeeet :( am primit msg aseara dar de-o luna nu am credit si m-am cam izolat si pe net.. sa te distrezi frumoaso si sa dansezi cu profiiiii >:D< te iubesc mult si ne vedem in 24 de zile :x :x