BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 19 mai 2010

Prima data

leapsa preluata de la Andra

Prima zi de scoala: vroiam neaparat sa stau cu Paul Roland in banca, pentru ca el fusese iubitul meu la gradi

Prima fomatie care mi-a placut la nebunie: Aerosmith!!!

Prima caseta audio cumparata: Genius-Macho Man...(inca ma mai bantuie, haha)

Primul sarut: pe bune?pfff.....aveam vreo 13 ani.si nu mi-a placut!!

Primul iubit: hehehe...prima relatie pe bune, la 14 ani :)

Prima zi de liceu: aveam febra 40 si vroiam sa rule the world cu colega mea de banca :)

Primele cuvinte pe care mi le-a adresat prietena mea: avand in vedere ca am multe prietene, o s-o aleg pe una dintre ele ale carei cuvinte au fost memorabile "tu esti sascha?vrei sa te bat?"

Prima zi de facultate: nu stiu daca o s-o prind cu Piezisa prin preajma, haha :D

Primul 3: chimie, clasa a 6-a...epic fail!

Prima dată când am postat pe blog: iunie 2007.mi s-a parut o idee buna...

1 zambete:

MaDa.CrEtS spunea...

:) Prima data ii cel mai frumos in tot. Sau aproape:))