BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 26 mai 2010

ultima data

Un alt sir de ganduri random:

-azi e ultima zi de actorie si e dureros;
-la 8:30 am iesit pana afara din motive irelevante, dar am iesit in ceva pantaloni mega mega mega mega scurti si mi s-a parut ca sunt in vama, asa mirosea afara, si asa era de cald si de frumos;
-ascult The Cat Empire si imi da o stare faina;
-azi mi-e dor de mare si de Oana si de Sega si mai ales de frate-mio si...;

Oana

Sega

Sandy
-mi-am facut o cafea traznet;
-nu-mi place asta cu terminatul scolii;
-am banchetul saptamana viitoare si sunt curioasa de mor cum o sa fie si presimt ca o sa fie nebunie;
-m-am apucat de invatat;
-imi plac japonezii, is mega politicosi si simpatici si ai ce vorbi cu ei;
-SB 06 SPM mi se pare ca e numar de masina de ginecolog;
-am un prieten cu care am un inside joke si imi place de mor ca numa noi stim despre ce e vorba;
-o sa fac o leapsa, ca le-am promis la fete:

1. Cum te simţi azi?
Jason Mraz-I'm Yours

2. O să ajungi departe în viaţă?
Sonata Arctica-Last drop falls

3. Cum te văd prietenii?
Buricul Pamantului-Da-te jos din oglinda

4. O să te căsătoreşti?
Afroman-Because I got High-bun motiv :))

5. Care-i numele celui mai bun prieten al tău?
Cargo-Anarhia

6. Care-i povestea vieţii tale?
Odyssey-Balada Codrului

7. Cum ţi s-a părut liceu’?
Manu Chao-Clandestino

8. Cum poţi să ajungi departe în viaţă?
Tool-Sober-bun sfat:D

9. Care-i cel mai bun lucru despre prietenii tăi?
Eluveitie-Spirit =>ca-s spirituali adica, nu?

10. Ce ai pregatit pentru sfârşitu’ săptămânii?
Aerosmith-Cryin' =>ahahaha, winampul meu isi bate joc de mine

11. Ce piesă te descrie?
Skunk Anansie-Hedonism

12. Care piesă îţi descrie bunicii?
The Cranberries-Zombie =>asa ceva, nu!:))

13. Cum îţi merge viaţa?
After Forever-Prison of Desire

14. Ce piesă o să-ţi cânte la înmormântare?
Ombladon-Condoleante =>da, e clar, isi bate winampul joc de mine

15. Cum te vede lumea?
Amon Amarth-Death in Fire =>ahahahahahahahahahahaha, moartea-n flacari :)))

16. Vei avea o viaţă fericită?
E.M.I.L-Copacii infloriti

17. Te doresc oamenii în secret?
Portishead-give me a reason to love you

18. Cum mă pot face fericit?
Aerosmith-Livin' on the Edge

19. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Skunk Anansie-Rise up

-si ca cam asa, am plecat la scoala, v-am pupat!

1 zambete:

moni2907 spunea...

Cryin' means ca merem in RnB :D ... deci e ok... chileanu fra! :D ...