BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 11 iunie 2010

Intelepciunea si ultimul clopotel


Am crescut auzind mereu aceiasi replica din gura melancolicilor ce ma inconjurau "stii, anii de liceu sunt cei mai frumosi, lasa, o sa mai cresti si o sa vezi"...
Ei bine, azi a fost ultima zi de liceu.Azi mi-a fost strigat numele in careu pentru ultima data din viata mea.Nu stiu ce sa simt in legatura cu asta.M-am straduit sa nu plang toata saptamana, am rabufnit insa ieri si-atat.Adevarul e ca mi-a placut in liceu.Mi-a placut mult de tot.Nu intelegeam "frumusetea" anilor de liceu in timpul in care ii traiam, dar, ca orice melancolic in devenire veritabil, acum, de cate ori voi incepe frazele cu "Eu, cand eram in liceu..." o sa imi amintesc de celebra sintagma "cei mai frumosi ani".
Profesorii mei au fost oameni intelepti.
Pe Profa de Filosofie o voi tine mereu minte pentru faptul ca mi-a schimbat felul de a-i privi pe cei din jurul meu "...treci pe langa cineva pe strada, ochii vi se implinesc cateva secunde, si simti ca il cunosti pe acel om de-o viata si ca intre voi exista atat de multe.Te-ai gandit ca poate e sufletul tau pereche??"
Proful de Muzica este omul care mi-a dat aripi cadou si m-a invatat sa imi tin echilibrul.Nu m-a invatat sa zbor, m-a lasat sa invat singura.Motiv pentru care ii multumesc.
Profa de Religie este cea mai minunata femeie din lume.Femeia cu raspunsuri la orice intrebare.Un inger de femeie, care m-a invatat ca punctul de vedere si perspectiva sunt adevaruri valabile in credinta fiecaruia.
Domnul Director aka Sefu a fost taticul nostru si Diriga mamica noastra.Nu am cuvinte pentru cate ne-au invatat.
S-a terminat.Si cu asta inchei si eu.

3 zambete:

Anonim spunea...

Imi place cum ai scris si e frumos ca-ti apreciezi profesorii. Viata e frumoasa in fiecare etapa a ei...si iti doresc sa ai noroc in alte doua momente foarte importante ce urmeaza...

Mari

pamicx spunea...

eu inca multi ani dupa ce am terminat liceul,prin natura meseriei reveneam destul de des acolo...insa ori de cate ori intram in fosta mea clasa,parca treceam prin poarta timpului....liceul a insemnat ani f grei si urati(cat am fost eleva) si o amintire pt toata viata acum...nu o amintire urata,ci o amintire care ne va duce sufletul peste timp...
nu uita,vei fi eleva atata timp cat sufletul tau nu va imbatrani.

MaDa.CrEtS spunea...

Sunteti minunati si nu o sa va uitam niciodata. O sa ne fie dor de voi