BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 12 iulie 2010

dimineata devreme


05:28 AM.nu pot dormi.faptul ca peste o ora voi pleca la cluj sa-mi depun dosarul si gandul ca peste 24 de ore voi pleca sper mare nu ma lasa sa dorm.m-am trezit ca sa vad un rasarit de soare de pe balcon, ca sa-l pot compara cu unul vazut pe plaja.
am visat pescarusi.nu i-am vazut, dar i-am auzit cantand si chemandu-ma la ei.
nu pot fi coerenta.scriu cu o bucata de paine prajita in mana stanga si cu mirosul de cafea in nari.ultima data cand am fost la Cluj, erai maci pe marginea drumului.venisem din Apuseni de cateva zile, si eram din nou pe acolo drum...si cat mi-as fi dorit sa ma intorc acolo, la centrul memorial "Marioara Puscas" si sa cant la chitara si sa stau linistita si-atat...atunci ma gandeam ca mai am doua luni pana la bac si nu-mi faceam grii, stiam ca o sa il iau.
se face tot mai lumina afara.toti ai casei dorm.catelusul meu a venit langa mine in pat, desi aproape niciodata nu doarme cu mine.
mi-am dat seama ca nu am nevoie neaparata de coerenta.
ma asteapta 4 zile de festival folk, Folk You 2010, ma asteapta 10 zile de plaaaja si maaaare si "buze blonde" :)
plec in Vama, ce mai conteaza?
aa, si ca sa nu uit...Cluj, here i come!!

Alta poveste...

plecam dimineata din caminul 14, Hasdeu, camera 59.eu si liviu, luciana, catalina si restul colegilor de la istorie.soarele inca nu dogorea, dar era cald...cu totii purtam pe fata amintirea serilor trecute.mancam covrigi calzi de la patiseria de langa facultate.imi amintesc ca eu si liviu ne tineam de mana pe sub banca si ne certam la cursuri...plecam de la facultate direct la cantina.daca mancam in prima tura, mergeam la o cafea rapida pe Piezisa inainte de urmatoarele cursuri.toate clipele de ragaz le petreceam la umbra, "cu tigara aprinsa si chitara in mana"...


video

1 zambete:

Deiutza spunea...

tu draga... cred ca ne vedem in tren :P daca nu.. atunci sigur pe plaja :*