BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 25 iulie 2010

franturi de vise...


mereu m-am intrebat daca voi putea retrai unele clipe.si niciodata nu am crezut ca asa ceva poate fi posibil.dar, cand bei un pahar de vin si ai toata marea la picioare, totul devine posibil.marii i s-a facut mila de mine, m-a vazut cat de mult ma framant si cat de mult imi doresc acele clipe, si mi-a indeplinit dorinta...
ochii verzi mi s-au intors in brate si mi-au fredonat la ureche, din priviri, cea mai frumoasa zi...si mi-am dat atunci seama cum unele lucruri se intorc la tine cand le ti atat de aproape in suflet incat simti ca se intampla aievea...doar camera noastra de hotel era alta...
apoi,alte buze arse de soare s-au lasat dezmierdate in marea-mi draga, si-asa am retrait revelionul meu pe timp de vara, in culisele scenei vietii mele....
in prima zi cu un nor pe cer, la fel ca atunci cand ne-am cunoscut, corzile de vioara mi-au alintat ce-a mai ramas din nisipul din plete si mi-au soptit la ureche "Suna-ma noaptea, dar dupa 4, cand toti actorii darama teatrul/Nici nenea Pittis nu-i mai poate opri"...
Am tras adanc in piept
Carpatii Romaniei,
La malul marii,
Intr-o noapte...
Fara filtru.
Fara mila.
Fara intoarcere...

alte inimi, dragi mie, au batut langa mine si au batut atat de tare incat mi-au schimbat ritmul...
si-atunci, cand pluteam in sentimentul ca viata ma lasa sa retraiesc cele mai frumoase clipe, un suras pierdut m-a imbratisat si mi-a amintit de gustul parcului de la geografie din cluj, fumat intr-o ultima tigara, in ultima noapte...si-au urmat multe nopti si multe rasarituri, si-am simtit ca-s fericita...

Nu am prea multe tu le stii
Câteva carti de poezii
Si un mar într-o oglinda, poate-l vrei :)

Un perete numai poze
Viata când era pe roze
Avem numai, numai douastrei

Lumea-i în odaia mea
Uneori treci tu prin ea
Dar parfumul tau trei zile nu dispare.

Daca vrei ramâi nu stiu
Dar sa pleci e prea târziu
Prea târziu si ploua tare.

Daca ar fi sa aleg din toate
Multe-s neadevarate
Cred ca ai ramâne, ai ramâne numai tu...

Tu cu temerile tale
Când ma iei cu ele-n vale
Bine ascuns într-un desuu

Asta-i poezia toata
Toata povestirea-nmiresmata
Când cu degetul pe piept îmi scri: "e joi".

Pune iar casetele albastre
Unde-s toate cântecele noastre
Si-ntr-o clipa vom ajunge
Cu zece ani înapoi



am fost libera.cu adevarat libera.mi-am lasat sufletul sa zburde liber pe o plaja plina de iubire, o plaja pe care speram sa n-o gasesc schimbata.iar marea, mi-a indeplinit si acea dorinta...am calcat pe nisipul pe care mii de ani in urma calca Ovidiu...si, daca ascultam cu atentie, ii auzeam cantul trist...

azi e ziua in care viata mea se schimba...

Dormi-Dinu Olarasu
Stai goala in tabloul minii mele
o adiere fura draperia

In parul tau infasurata
Dormi
Esti obosita
Un inger singur
Intre pamant si alt Pamant

Te caut prin iarba lumii
Ca pe un ban
Dar uit mereu...
Te-am azvarlit in cer
si nu te-ai mai intors

marea m-a umplut de muzica si de lumina...si-acum, iubesc si pot merge mai departe...azi e ziua in care viata mea se schimba...

4 zambete:

Bibi spunea...

gandurile tale sunt asternute frumos aici :) bravo

Tudor St. Popa spunea...

Bloggere, ce zici, strangem randurile?
Vezi la mine pe blog mai multe detalii.

ajnabi spunea...

superb :x

Ela Iliesi spunea...

- alte inimi, dragi mie, au batut langa mine si au batut atat de tare incat mi-au schimbat ritmul... -

ce frumos ai zis, am inteles perfect