BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 5 iulie 2010

...sfarsit si inceput de drum...

Mi-am luat bacul de care ma temeam atat.Si l-am luat cu nota mare.Neasteptat de mare.Asta imi ofera libertate de miscare si ma pune in fata unor alegeri prea mari pentru un copil.Raman sau Plec?
Niciodata nu mi-au placut despartirile.Intotdeauna am suferit cumplit la fiecare pas ce-a trebuit sa il fac mai departe.Filosofii spun ca suferinta face parte, ca element esential, din natura umana.Filosofii ne clasifica a fi sado-masochisti sentimentali.Poate ca suntem.Cine sunt eu sa ii contrazic?
Punct si de la capat.
Pentru ca nu exista alta cale.Si pentru ca mi-a luat multi ani sa inteleg asta.
"Cel care a inteles sensul vietii nu va putea niciodata sa spuna care e acela."
E stupid, cliseic, infantil si superficial tot ceea ce spun eu aici.De ani de zile.
Dar am dreptul de a pune punct si de a o lua de la capat.
Niciodata nu mi-au placut despartirile.Acum ma despart de casa.Nu e definitiva despartirea.Nu inca.Dar e primul pas.Pasul la care sufar cumplit...

3 zambete:

MaDa.CrEtS spunea...

Pentru a te simti implinita trebuie sa faci tot ce iti doresti si tot ce crezi tu ca e mai bine pentru tine:)

moni2907 spunea...

de căcat bă fra! mood: confused
da' las că la Cluj i de gaşcă şi o scoatem noi la capăt

conia spunea...

hmm...multa bafta si vezi partea buna din despartire...eu acum un an abia asteptam sa plec! Vor fi momente grele la inceput pana te obisnuiesti, te vei maturiza mai mult si vei privi viata altfel...abia astept sa iti citesc impresiile de studenta;))