BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 9 iulie 2010

You miss the lack of your convictions, Sir.Do it!


am spus in repetate randuri, si o repet, ca nu sunt o adepta a marilor schimbari.
motivul pentru care plec de acasa este acela de a-mi construi o viata dupa propriile reguli.cineva spunea ca nu plecam ca sa o luam de la capat, ci pentru ca trebuie sa continuam sa mergem.
una din sintagmele folosite pentru "cei de varsta mea", este aceea conform careia ne aflam "la inceputul drumului vietii".ei bine, daca e asa, nu trebuie sa continui sa merg, trebuie sa invat sa merg.imi place sa cred ca pana acum am trait in pantecele mamei mele.pana acum, de cate ori am cazut, m-au ridicat altii de jos.
ei bine, ar fi cazul sa invat sa ma ridic singura.si acasa n-o sa pot sa o fac.
intr-o oarecare masura, caut justificari pentru plecarea mea.
**ma gandesc cu jale ca o las pe mama singura acasa.da, il are pe tata.tata e puternic, tata nu e atat de emotiv.dar mama?biata mea mama?**
de cate ori ma gandesc la plecarea mea ca la un rau necesar, incep sa imi cat scuze pentru a ramane.
apoi imi amintesc...nu e nimic rau in a-mi dori ceva cu adevarat.nu e nimic rau in a-mi dori sa fiu pe cont propriu.imi doresc sa plec, si undeva in mintea si in sufletul meu, sper ca ma voi indragosti si ca voi realiza ceva maret daca plec.vise.
acum, o sa mi se spuna, a nu-stiu-cata oara "asa gandeam si eu la varsta ta".sunt convinsa.ferm convinsa.dar nu imi pasa.imi place gandirea mea de acum, si nu imi doresc lupi moralizatori care sa incerce sa mi-o schimbe.
o sa se schimbe, fireste, dar in timp si prin experiente.
jur ca n-o sa folosesc niciodata expresia asta.jur!

gata, nu ma mai agit si ies din nota asta trista cu o pastila de ras:

2 zambete:

Andreea spunea...

La inceput intotdeauna e mai greu, ai sa vezi ca dupa ce treci pasul asta o sa fii mai usurata. Bafta in continuare >:D<

MaDa.CrEtS spunea...

Normal ca ne este greu sa plecam de acasa unde am stat 18,19 ... ani alaturi de parintii nostri . Dar acum inveti sa traiesti pe cont propriu sa nu mai depinzi de mami si de tati care iti dau bani si toale cele :) Este un decizie matura ce vrei sa faci . Ai incredere in tine:)