BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 7 septembrie 2010

fara noima...


...incep sa ma indoiesc ca fac miscarea potrivita.poate e panica aia "pre-maritala", nu de alta, dar presimt ca ma voi marita cu facultatea...

ma gandeam zilele trecute cum lucrurile marunte iti pot modifica existenta aproape in totalitate.la mine a fost vorba de 3 cuvinte: "Pamantul nu minte" si uite-asa am luat-o de la inceput.

tot din ciclul firelor de nisip care iti modifica starea de agregare, la mine s-a intamplat anul trecut, in Vama...turuia el acolo despre Sibiu, despre academie, despre frate-so, despre dreptate, despre adevar, eu nu il bagam in seama...i-am dat numarul meu mai mult ca sa taca din gura...
apoi, in octombrie, intr-o zi calda in care eram in pauza, am primit un telefon.
"Salut!Ne-am cunoscut in Vama.Sunt tipul de la AFT."
si asta a fost tot.imi amintesc perfect cum m-am simtit.am simtit ca este un moment decisiv.incet, incet, s-a format "familia".si-o sa-mi fie tare tare tare tare dor de ei.nu ma pot gandi la faptul ca plec fara sa mi se puna nod in gat.

1 zambete:

Mari spunea...

Nici eu nu ma pot gandi la faptul ca plecati "fara sa mi se puna nod in gat".
Dar in acelasi timp ma bucur, stiu ca va asteapta o etapa foarte frumoasa...