BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 20 septembrie 2010

fara titlu...

Un titlu m-ar incurca acum, pentru ca nu as stii cum sa il compun...
Cineva spunea "Gata!nu ne mai plangem, Gata!nu ne mai e frica...".O iubesc pe cea care a spus asta, dar cu parere de rau, o voi contrazice si voi spune "Imediat e gata!".Mai am 5 zile de stat acasa si bucurat de micile mele tabieturi, aparute peste noapte, ca semn al nesigurantei psihice la ideea de a iesi din zona de confort.Beau cafeaua mea cu lapte, fumez doua tigari in timp ce-mi citesc mailurile si ma uit peste stiri.
In acest moment as sta cu aceiasi Cineva la o cafea si am asculta asta:


later edit:
acuma sunt cuprinsa de nationalism...efectul kolozsvar.nu cluj, kolozsvar!!!

1 zambete:

moni2907 spunea...

am onoarea de a fi Cineva :D...
no, cineva tocmai îţi spune că... ăla chiar a fost momentul în care a fost GATA. nu ştiu cum s-a ajuns la asta ... pur şi simplu m-am trezit a doua zi total ne-speriată şi ... cumva am ieşit din denial. Acum accept că plec, şi chiar mă bucur. Tabieturi? ... o să avem şi acolo...
altele.
De data asta vreau să plec, şi chiar mă bucur că am ales asta acum câteva luni când nu vroiam să o fac.