BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 13 septembrie 2010

punctele de suspensie


sunt campioana absoluta metaforelor fara sens si a punctelor de suspensie.nu stiu de ce.ma relaxeaza prezenta lor.ideea ca totul poate capata o nota de interpretabilitate imi da curaj.drept urmare, o sa soptesc un strigat virtual pe amaratul asta de pergament la fel de virtual.

Iubesc Piata Mare.A facut parte din viata mea de cand ma stiu.Locul de interes maxim.Colivia.De aici, unde mergem?
Concerte peste concerte, am dansat in fantana cu Marinica la concertul Goran Bregovic, am plans in 2006 cand a aparut pe scena la ARTmania Ville Valo, am vazut spectacole geniale, am stat cu prietenii la o poveste pe cate-o bancuta, m-am intalnit cu fetele ca sa mergem la Ladies Night Out, sau...pur si simplu m-am oprit noaptea si m-am bucurat de lumina si de liniste.
In Piata Mica si la Podul Minciunilor merg si acum de cate ori e mohorata vremea.Mi se potriveste.
In Parcul Cetatii am avut primul sarut care a contat.

Mi-am iubit liceul si profesorii din liceu.Am fost la deschderea oficiala a noului an scolar.A fost mai dureros decat ma asteptam.Mama spune ca asa sunt menite trecerile de la o etapa la alta sa fie.

Nu-mi place laitmotivul "Am sa plec!".Il detest.Imi ocupa toate celelalte ganduri.

Adevaruri puerile:
-sper sa ma adaptez la Cluj;
-sper sa am suficient timp sa vin si acasa de cate ori mi se pune pata;
-sper sa ma indragostesc;

De azi in doua saptamani incep facultatea.Marti, in 28, o sa am cursul festiv in sala 8/1 din cladirea centrala a Universitatii.I'm screwd.N-o sa stiu sa fisez la cursuri.Nici in liceu nu puteam fi atenta...da...poate o sa am colegi de treaba.Bine-ar fi.

Saptamana viitoare fac 19 ani.De fapt, cred ca-mi mai sarbatoresc odata majoratul, si-apoi trec direct la 20.Nu-i frumos asa?Cumplit.Nu stiu cand a trecut 18 ani.Varsta ma refer.

Cred ca o sa imi placa serile mohorate de toamna.Mi se potriveste toamna.Numai de n-oi fi singura...

Incep sa imi fac o lista cu cartile pe care le vreau neaparat la mine.Vreau "La Medeleni" si literatura rusa, vreau poezii si romane usurele.Light reading.Ma si vad in brate cu o cutie de carti si cateva poze cu toti ai mei.Ma gandesc sa-mi iau un panou din ala cu pioneze pe care sa pun poze si post-it-uri importante, pentru ca sunt dezordonata, si va trebui sa fac ceva in legatura cu asta.Corect, nu?
Oare o sa avem perdele in camera de camin?Dar frigider?Oare o sa am unde sa imi intind o rufa, doua?

Eh...La mine in camera tocmai ploua si miroase a mosc alb.E doua dimineata.
Te pup Tusi, stiu ca ma citesti :)

P.S: note to self.urmatorul post va fi un To Do List.
P.P.S: pentru a vedea noua mea revelatie, watch the clip.

3 zambete:

moni2907 spunea...

bă fra, suntem nişte copile speriate în ultimul timp... :))
îmi vine să râd şi să plâng în acelaşi timp... uf uf

las că o să fie fain în Cluj no...

conia spunea...

ce dragut...m-a emotionat postarea ta, aceleasi ganduri si sperante le aveam si eu cu un an in urma....anul aceasta am mers si eu al fostul liceu...deja sunt 2 ani de cand am intrat in a12a. amintirile sunt proaspete ca si cum totul s-ar fi intamplat ieri. observ ca de la an la an. ma apropii tot mai mult de fostii profi, daca odata imi era teama in fata tablei si-mi tremura fiecare celula...acum imi saruta mana si au un respect interesant...si inca doare sa simti aceasta trecere, de la an la an. multa bafta, studentia e MINUNATA!!!

Mari spunea...

:-) si eu