BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 22 octombrie 2010

Cluj state of mind reloaded


dupa multe ganduri aruncate aiurea catre locul in care imi petrec toate clipele fericite, m-am gandit ca ar fi o idee ca astern si pe pergamentul virtual tot ceea ce cred si simt.
sunt fericita.de asta nu scriu.Clujul imi reda zambete pe care le credeam de mult priedute.Nu stiu de ce.Nu stiu cum reuseste.Ajung dimineata la ora 7:45 in Piata Muzeului si ma cuprinde linistea pe care nu o intalneam decat in Piata Mare in mijlocul orasului cand nu ma duceam la liceu.si acum imi pare rau ca nu ma duceam.dar studentia pana acum s-a dovedit a fi mai mult decat calda.dar acum ma duc cu placere la scoala.pentru ca e ceea ce vreau sa fac.imi spunea mama inainte sa plec de acasa ca ma duc spre ceva ceea ce nu cunosc, spre ceva ce nu stiu daca o sa imi placa.acum pot sa o contrazic.imi place.enorm.as putea sa raman aici.mereu.
imi place cum mi se schimba pronuntia pentru diverse cuvinte pe care nu le consideram a fi atat de importante pana acum, dar care au devenit centrul vocabularului meu.de genul antic, iubire, prietenie.semantica s-a schimbat.si e o semantica pe care eu o inteleg.
gradina botanica.
piata unirii.
""camin.speranta.asternut.
matei corvin.
hasdeu.
"betie.cantec.ignoranta".
mult prea dragul meu parc de la geografie.
paint.
tine-ma in brate.nu-mi da drumul.
sediul central.
echinox.
argumente pro sau contra.
pro sau contra prieteniei.si nu vad de ce ar fi contra.

n-am mai dormit de mult.pentru ca dragonii sunt mereu veseli si fresh.mi-s dragi...

va pup...:*