BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 5 noiembrie 2010

lectia de istorie la un pahar de vorba umplut cu vin...

ii vedeam mereu.nu intelegeam.nu ii condamnam, pentru ca nu sunt atat de ipocrita.ascultam mereu cu atentie, pentru ca mereu invatam ceva nou.si asa mi-am format o pseudo-cultura generala care imi permite sa pun intrebari coerente si argumentate.fara surse.
acum, am la dispozitie bibliografie care imi poate raspunde la unele intrebari.
dar mai presus de bibliografie, il am pe El.biblioteca pe picioare.m-ar contrazice.nu ar fi de acord cu titlul pe care i l-am acordat.dar ma simt atat de mica, incat nu il pot numi altfel.si are o rabdare de fier.
fireste, vorbesc despre istorie.si despre cei din jurul meu.cei care mi-au schimbat unghiul cu 180 de grade.pentru ca acum am curaj sa intreb si am linistea necesara ca sa ascult.
seminarul de seara, la o cana cu vin, la care invatam cu totii mai mult decat invatam la cursuri.pe cuvant.
acum, va las, ma intorc la seminarul meu la un pahar de vorba umplut cu vin rosu cu scortisoara si la buzele care cand nu explica epoca romana, imi taie respiratia.

aa, si o melodie...

1 zambete:

Anonim spunea...

daca toata lumea ar sti ce stiu eu.... nu ar fi asa de bine....