BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 17 noiembrie 2010

une femme sentimentale


nu, nu am invatat franceza, dar ceva din romantismul parizian care bantuie pe stradutele laturalnice ale Clujului m-a facut sa regandesc unele vorbe spuse de mult...

ma tem.ma tem ca am sa gresesc si ca am sa il dezamagesc si ca am sa il indepartez.pentru ca asa suntem cu totii.pentru ca asa sunt eu in mod special...si n-as vrea sa plece...

e atat de soare si de cald incat mi-e mereu teama ca v-a intra soarele in nori.si-apoi imi aduc aminte ca soarele a fost acoperit de nori atata vreme incat uitasem cum te incalzeste caldura lui.poate ca e vara in sfarsit.si e vara in toamna-mi atat de draga.si te asigur, e atat de toamna afara incat nu-mi sta gandul decat la vin fiert cu scortisoara si la ceai negru cu un strop de lapte...si-acum, ca sa citez dintr-un personaj drag mie, "i need my life with a bit of milk"...

stau in camera noastra portocalie cu frunze si pene lipite pe pereti si scriu fara sa gandesc.
poate ca s-a terminat vacanta.cum care vacanta?vacanta celei pe care o blamam atat acum ceva timp in urma...

acum e doar toamna, e fum, e miros de portocale si e liniste.si trebuie sa invat sa nu-mi mai fie teama.o sa invat.promit!