BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 27 decembrie 2010

Inca un final de an, inca un bilant...

2010 a inceput somnoros, din cate imi aduc aminte.si cum timpul trece atat de repede, inca mai resimt somnul pierdut din acea noapte.
insa, cred ca as putea sa afirm ca am recuperat putin din noptile nedormite, caci anul acesta am facut tot ce puteam face.mi-am luat bacul de care ma temeam atat, si l-am luat cu o nota mare, am intrat la facultatea la care imi doream atat de mult sa intru, si am intrat frumos, mi-am facut o trupa de prieteni absolut geniali, insa nu i-am uitat pe cei vechi...si...si inca ceva.de fapt, cineva.dar acest cineva e atat de important pentru mine, incat n-o sa il pangaresc si sa-i fac vreo descriere care nu se apropie de realitate...
si ar mai fi.o groaza, ba nu, o multime de lucruri...si daca nu le mentionez, nu inseamna ca nu au fost importante.dar afara ninge, el m-asteapta si...sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi!
la multi ani!
sa ne-auzim cu bine la anu...

1 zambete:

... spunea...

Fie ca Anul Nou sa fie o punte spre ceva mai bun ,mai luminos !
2011 sa va invete ca visele pot deveni realitate!
Va doresc ca sufletul vostru sa vibreze in armonie si pace , iubirea sa va primeasca in bratele-i pline de caldura, norocul sa va urmeze oriunde, iar sanatatea sa nu va paraseasca niciodata !
LA MULTI ANI !