BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 20 ianuarie 2011

ce bine-ar fi daca...


...n-as fi in sesiune.pentru ca ma uit pe geam, ninge ca in fratii Grimm, totul e pictat in zgomot alb iar eu stau si invat.si nu-mi pot lua ochii si sufletul din zapada...maine, dupa examen, am sa ma ingrop in gradina botanica si n-am sa plec de acolo fara zapada peste tot.
de cate ori ninge, se trezeste in mine un sentiment de neputinta fericita, un fel de amintire a unei vieti pe care nu am avut-o niciodata...poate amintirea unei dorinte, sau a unui vis...un vis care suna cam asa:

"Totu-i alb în jur cât vezi
Noi podoabe pomii-ncarcă
Şi vibrează sub zăpezi
Satele-adormite parcă.
Doamna Iarna-n goană trece
În caleşti de vijelii –
Se turtesc de gemul rece
Nasuri cârne şi hazlii.
Prin odăi miroase-a pâine,
A fum cald şi amărui
Zgreapţănă la uşă-un câine
Să-şi primească partea lui…
Tata iese să mai pună
Apă şi nutreţ la vacă;
Vine nins c-un fel de brumă
Şi-n mustăţi cu promoroacă.
Iar bunicul desfăşoară
Basme pline de urgie,
Basme care te-nfioară
Despre vremuri de-odinioară,
Vremi ce-n veci n-au să mai fie..." -Nicolae Labis-Iarna


anul trecut, pe vremea asta, o cunosteam pe Kami.Kamikaze.anul trecut pe vremea asta ma indragosteam de Duke si de Hell's Baby.
Cred ca iubita mea Kami merita sa mai traiasca odata...drept urmare, in amintirea ei, va las cu signal to noise...

1 zambete:

Andrei spunea...

hey, si eu sunt in poza aia :))