BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 24 ianuarie 2011

o alta lunga seara de ianuarie...


...in care nu imi gasesc locul, de aceasta data.mi-am petrecut ultimele zile evadand dintr-o realitate care se vrea a fi serioasa, intr-o realitate paralela cu seriozitatea.alternez intre melodii simple si frumoase, gust de caramel si incercare de liniste, cand de fapt rad isteric.
ma tem ca am reintrat in ciclul zilelor in care nu pot pastra un fir logic al gandirii.
drept urmare, am sa las melodii in locul cuvintelor mele, care de cele mai multe ori se dovedesc a fi inutile...drept urmare...



later edit: afara e soare si sunt -10 grade.Soare cald.

Te cheamă visele să le desenezi paradisul
ele nu mai ştiu...
E seară, e linişte,
întunericul acoperă orice umbră care putea fi a ta.
Paşii te strigă în disperare,
numele tău răsună în ecouri pe străzile goale,
paşii dor;
mâinile imaginează contururi,
părul tău cade peste frunte,
ochii îţi lucesc a soare...
Mi-era dor!...
Şi ce, am angajat pe cineva să nu mai îmi fie?
Poveştile fericite râd zilnic,cu soarele pe mâna ta,
tu te ascunzi la umbră.

Adio raze calde, vara mă doare,
tălpile fierbinţi fug de lumină,
mi-e dor iar...
Dacă frigul mi te-ar aduce,
l-aş iubi!

2 zambete:

Diavolul spunea...

We iz going crazy my dear friend, intram la categoria "mama ta a fost o femeie buna?" ... dar las ca ne prinde bine.Poate dau si eu de tine pe mess cam pe joi ca abia miercuri seara pot dormi si eu:D

Anonim spunea...

Gorgeous underwear website to
get Calvin Klein at marvellous price.
Please visit http://www.chilotick.com. Move all over the world !