BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 19 iunie 2011

moment de revelatie

sunt in sesiune, mai am inca o saptamana.in mod normal, as considera ca s-a incheiat primul an de facultate, primul an de cluj.am vazut pe la toata lumea care pleaca pe timpul vacantei acasa, cum considera ca s-a incheiat o mini-etapa, se alcatuiesc bilanturi si paralele intre viata before- si during-studentie.mie nu mi se pare ca plec acasa.asta poate pentru ca va trebui in repetate randuri sa ma intorc in cluj datorita practicii?da, probabil, da, posibil.pentru ca multe din lucrurile mele vor ramane aici?da, si mai probabil.pentru ca tot aici vom veni de pe santier, si ne vom intoarce amandoi?garantat!ceea ce insa, este cert, este faptul ca saptamana asta o sa ma faca sa vreau sa plec in lume?mai mult decat 100%
eh, sa vedem cum stau lucrurile...pusi:*

1 zambete:

Cristina spunea...

Frumoasa prima melodie, am salvat-o la favorite pentru a o reasculta